środa, 11 listopada 2009

Wyróżniona...

I po raz kolejny zostałam zaszczycona kilkoma wyróżnieniami od uzdolnionych I twórczych koleżanek. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję!!!
Przekazuję wyróżnienia dalej tak jak powinnam choć nie wiem czy te osoby nie zostały już wcześniej wyróżnione (wszystko przez to roztargnienie ciążowe).
Wyróżnienie BEST BLOG chciałabym przekazać:
Natalce-Noalii mojej kochanej
Anulce Pompi
Uli Cz. Nardello
oraz Marikusi, której coś dawno nie widzialam

Wyróżnienie ‘’Skarb w dłoniach’’ przyznaję:
Mamucie
Danusi – Damurek
oraz Joasiuni

Natomiast wyróżnienie Artystyczna Dusza wędruje do:
Heli – Hejasz
Malgwy
Titanii
oraz Karoli




5 komentarzy:

  1. Anuś serdecznie Ci dziękuję za wyróżnienie :)
    miło mi ogromnie - tylko nie mam pojęcia co się z nim robi - napisz mi proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ,bardzo ci dziekuje :*

    Mam nadzieje ze dobrze sie czujesz !!! huhu juz niedaleko do...spotkania z twoim malym skarbkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anula dziękuję Ci serdecznie:) Ależ zaskoczenie:):):) Oczywiście nie omieszkam się pochwalić wyróżnieniem przy następnym poście:D

    I gratuluję Twoich wyróżnień:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! co za niespodzianka! :) nie wiedziałam, ze tutaj czeka na mnie wyróżnienie :D yupieee!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń