piątek, 13 listopada 2009

Srebrne renifery... Silver reindeer...

''...wokół biala karuzela... Śnieżne płatki kręci wiatr... Biały tuman w górę strzela, stumaniony śniegiem świat. A wśród świerków gdzieś tam krąży śnieżna pastorałka, swą gwiazdę ma na niebie i idzie za nią w świat. Jeśli zamkniesz teraz oczy, zimowa śnieżna bajka, odwiedzi Cię za chwilę by zostać w Twoich snach...’’

To moja ukochana pastorałka jeszcze z czasów kiedy byłam w zespole Słoneczni...

A oto mała seria karteczek w srebrze i błękicie :) Mam nadzieję, że się wam spodobają moje srebrzyste renifery.







8 komentarzy:

  1. Przepiękne te karteczki :) mają ten cudowny, świąteczny klimat :)
    Cieszę się, że mnie odnalazłaś w świecie blogowym :D nie wiedziałam, że masz swojego bloga :) ale teraz już wiem i będę tu zagląda regularnie - kto by się oparł takim cudom na Twoim blogu ach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe pachnie świętami... a Twoje prace jak zawsze cudowne :) Lubię tu wpadać, oj lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie śliczne...:) Cudnie się błyszczą:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, bardzo mi się podobają :*

    Zauroczyła mnie jeszcze ta u dołu strony ze śnieżną kulą i bałwankiem- cudo po prostu i pomysł pierwsza klasa !!!!!!!!!

    Buziaki przesyłam i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń